4/4

ingen aning om vad jag ska skriva.
I morse var det världens jävla liv här mellan mig å morsan så morgon startade ju inte bra! Sen var det ju bara att fara till praktiken å jobba häcken av sig . Det är tröttsamt som fan å vara där, är ju helt slut efter men iaf så åkte jag in till stan å sökte ett ölspel med josse men vi hitta inge skoj men det löser sig nog :) sen for jag hem men hann inte ens gå in genom dörren så träffar jag mamma å hon ber mig komma med in till stan en sväng sen förbi tommy.
Sen for vi förbi å handla mat för morsan åker ju iväg igen imorgon så när vi kom hem satte jag igång å göra fläskfile å friterade pommes å det var så sjukt gott. vart så mätt så jag somna just efter de å vakna för kanske 30 min sen :S

Nu ska jag lägga mig på soffan å blunda tills bb börjar! puss♥


Kommentarer
Postat av: Åsa

Bara så du vet så ska vi festa ihelgen :) fast då vill jag ha min tunika (a)

2011-04-04 @ 21:43:45
URL: http://asabraennvall.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0