3/2

förlåt för dålig uppdatering men har verkligen inte haft någon ork .
orkar inte ens skriva om kåbban nu men idag så var jag i skolan sov lite för länge idag , började 8.15 å vakna halv 10 av att mobilen låg på golvet å var avslagen :S
iaf kom till skolan vid 10 eller svängde förbi stinas å "köpte" en cola , Linnea var snäll å bjöd mig på en :D sen var de bara upp å skriva ett prov . Efter de gick vi å käka sen for jag å sola och jag råkade bränna ansiktet inte så snyggt men det börjar gå över nu då men :)
Imorgon kommer min kära vän till luleå som jag inte träffat på sjukt länge , sist var nog julafton :( Men skoj ska det bli att träffa henne igen ..
Annars har ja inte planerat helgen så mycker då men vi får se vad den har att erbjuda :)
Nästa helg åker jag nog till jesper eller så blir det helgen efter det . Så det blir första gången jag får se Gällivare haha ;) eller de kanske inte är så mycket att se men ska bli underbart att få vara med hjärtat <3
Nu vet jag inte vad jag ska berätta åt er  kan he upp några bilder från kåbban iaf  :)

















nu orkar jag inge mer herrå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0