7/2

Dag 11: En person du kan berätta allt för

En person jag kan berätta allt för är nog min kusin Lisa . Hon har alltid funnits för mig när jag behöver någon å prata med och jag vet att jag kan lita på henne upp till 110%. Det är skönt när man kan ringa någon och bara prata ut och det är samma med henne hon kan prata om allt med mig :)
Så vi vet nog det mesta om varandra och sen har vi ju kännt varandra hela livet så vi kan ju läsa varanda som en öppen bok! Så hon ser oftarst på mig om de är något om jag inte har berättat vad det är :)
Sen har vi alltid så roligt ihop å taggar upp varandra om vi är ledsna . Så Lisa jag är otroligt glad för att du finns här för mig :) <3


Annars i helgen så var ju Therese i luleå så hon kom till mig i lördags vid 5? och väntade på att jag skulle äta. Sen tog vi bussen till gstad och börja dricka lite, men jag var inte alls taggad så det gick lite segt . Men tessy är inte här så ofta så vi drog ut på corner vid 11 Sen vid 1 tiden for vi till min kusin Jennifer inne i stan å hade det trevligt.
Sen ringde mamma och fråga om jag ville ta sista bussen med henne hem 03.10 så mötte upp henne på smedjan å for hem så gjorde vi mat och pratade om kvällen :) sen var det bara hopp i säng tror klockan hann bli halv 5. För vi hade ju mycket att prata om ;) hahaha ne skoja bara .
Igår låg jag bara hemma å tog det lungt .
Idag då så gick jag till bussen för skulle till skolan men det börja snurra så mycket i skallen och kunde nästan inte stå så gick hem å la mig och sov . Är fortfarande lite seg så man ser ju om det blir skola imorgon men det tror jag nog :)

Väntar just nu på att min snygging ska ringa så jag får prata lite med han också ;)
ha det gött puss/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0