8/2

Dag 13: Du och någon klasskompis
Då ska vi ta en bild på mig och amanda för det är nog den enda bilden jag har på mig och någon i min klass :)
Är ju ganska ny i min klass för jag bytte ju klass efter jullovet.
Så jag har inte hunnit med att ta massa kort , plus att min mobil är ju trasig så har en gammal som inte kameran funkar på :/
Hitta ingen bild på oss just nu men det får duga med en bild när on vad blond tror det var 08-09 då?=)


Tar lite smått om idag då , Vakna faktist själv idag och mamma höll på att sova bort hela dagen typ , men nu var det faktist jag som fick väcka henne ;)
Dog till skolan och varit på lektionerna , men sista lektionen fick jag ont i skallen som vanligt men sov bort de när jag kom hem .
Efter skolan gick jag och några tjejer och sola å skönt var det men lite kallt :S
Sen gick vi in till stan och jag tog bussen hem och somna vakna när morsan kom hem vid 19 så får se om jag får sömn i natt:p
Hitta 2 gammla bilder på mig när jag var mörkhårig. å på den ena hade jag helt långt hår tycker jag !:p



Kommentarer
Postat av: Amanda

haha nemen ååh så snygg man var då ;)

2011-02-17 @ 17:42:37
URL: http://amaanndaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0