18/1

det börjar gå lite dåligt här med bloggandet , men har ju skola sen när jag kommer hem är jag för trött så jag sover bara ovanligt mig? nej :p haha
idag gjorde vi inte så mycket , första lektionen satt jag utanför klassrummet för jobbar inte med samma grejer som dom andra gör , men det gick ju inte så bra David kom fram å tillbaka helatiden å babbla sen när han väl gått så kommer Emma så vart inte så mycket gjort .
Sen var de lunch gick med Emma å åt men hon tyckte de såg ut som spya så ne hon kunde inte äta haha , efter lunch gjorde vi inget satt bara å prata i klassrummet om allt å ingenting . HAHAH mitt i allt kommer de en kille utanför förstret uppe på 7an å står med arslet mot oss helatiden medans han ploga så först satt ju alla å stirra på de sen gick Elin å jag å tog kort haha men han var ju inte snygg så de var ju illa ;) ne skoja bara jag har min UNDERBARA Jesper <33 . Efter skolan gick jag å handla lite bröd mjölk å allt sånt man behöver i kylskåpen sen hem å har lyckats sova 2 timmar typ så jag hoppas jag får sömn i natt :/
Annars har jag inte så mycket info att komma med till er tyvär . Men ni får ha de göttans !:)
puss/ Johanna


älskar dig av hela mitt hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0