27/1

Dag8: En person som du saknar.

Ja jag saknar ju fler personer än en! Jesper är ju blandannat en av dom :) prata faktist med han nyss å han var så glad (:
Men Jesper har jag redan skrivt om i ett inlägg så jag tar en tjej som jag inte träffat på länge är Johanna Kivijärvi.
Vi lärde känna varandra på dagis å sen dess har vi typ hållt i hop! Alltis när jag var hos pappa i haparanda så ringde jag henne och vi hade alltid så roligt . Men för några år sen kommer inte ihåg hur länge det var kanske 3 år sen , iaf så flyttade hon till sin mamma i finland och sen dess har jag inte träffat henne faktist och det är tråkigt :(
Men det som är bra är ju att vi fortfarande håller kontakten och jag hoppas vi kommer göra det framöver också! för hon är en tjej man inte vill bli av med i första taget!
Finns mycket att berätta om våra minnen men jag håller dom för mig själv och jag hoppas hon också har kvar massa minnen från när vi var små :)
Hitta ingen bild på när vi var små men jag kan försöka fixa fram en :)



Annars imorgon så åker vi ett gäng till kåbdalis , vad jag vet nu det kan bli ändrade planer men det hoppas jag inte på! Blir isf att sova i mosters husvagen men småkusinerna å Lisa om hon kommer med :D tror jag faktist kommer bli skojsigt!!
nu har jag inte så mycket mer å säga till er ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0