29/1

är ju i kåbdalis nu så blir lite svårt att uppdatera . men jag har gjort så detta inlägg kommer in automatiskt kl 12.00 smart va?=)

Dag10: någon du tycker är väldigt snäll
Det finns många som är väldigt snäll men en person är väl Lisa Ylikangas . Hon är en som alltid finns för mig spelar ingen roll vad det är för dag eller vad de är för tid. Spelar ingen roll om vi är packade och har sjukt roligt , vi kan ändå prata om grejer som kan få oss att bli förbannade/ledsna !
HAr ju kännt henne sen 1992-06-08 då jag föddes ;) eller känt å känt men det var första gången vi träffades :D
Sen dess har det alltid varit vi , visst vi bråkar och så ibland men ingen kommer kunna få oss isär från varandra!!
Hon vet att hon kan ringa vilken tid på dygnet till mig och prata om det har hänt något. Det känns faktist trykt att ha en som alltid finns vid ens sida. Glömde nämna för er som inte känner henne så är vi ju Kusiner . Därför vi kännt varandra så länge :)
Finns mycket att säga om henne , Vi har ju kännt varandra länge . Vi har alltid haft ett stort avstånd mellan oss. Jag bodde i happis å hon i luleå men var alltid lika roligt att träffa henne. Men nu när jag flyttat till luleå för 10 år sen så har vi till å med hunnit bo grannar haha.
Det var så roligt på sommrarna när vi skulle upp å sola så banka vi bara i väggen å kolla om någon av oss var vakna . Så nära bodde vi varandra ;) haha.
Ne men somsagt finns mycket att berätta men orkar inte skriva allt , resten får vara minnen mellan mig å lisa :)

Jag är ju i kåbdalis nu och skrev faktist detta inlägg igår så satte jag så det skulle komma in idag 29/1 klockan 12.00
Men jag tror faktist vi har rikgtigt roligt här , ska ta massa kort så ska ni få se :)
Syns imorgon herrå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0