3/1

jahapp vad gör man ne inte mycket sitter här på soffan i morgonrock och den här jävla datorn i famnen , funderar på att hoppa i duschen och sen åka iväg och köpa nå hårfärg eller så väntar jag på att mamma slutar så åker jag med henne ;)
Nu ska ni få höra om min "underbara" morgon
Det börja med att jag somna först 07.15 för hörde att mamma var uppe , försöker vänta om dygnet men de går ju inte ..
Sen iaf så vaknar jag klockan 13.59 av att mamma ringer och säger förlåt jag råkade ta med dina cigg till jobbet och mamma jobbar som i sävast nära boden så man kan ju inte gå dit och hämta dom precis , men hon hade ju varit snäll och lämnat EN cigg iaf , men de sjuka är hon lämnar EN cigg från mitt paket och tar de när hon har ett oöppnat i jackan ;p
jaja men alla lyckas ju någon gång med sånt , antingern går och och köper nya eller så sparar jag min fimp ett tag till..
annara har jag tagit mig från sängen till soffan å slagit på lite musik !
Ska kanske till jesper någongång i veckan , får veta det idag ;) så måste ta och ringa dit snart å kolla hur det blir ..
Jaja ha det bra ska sluta skriva nu innan jag skriver en hel roman här ;) haha
ha de/jooohanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0