nattblogg 4/1-5/1

börja med att min väckarklocka ringer från halv halv 11 till 12 i morse . sen vakna jag av att josse skriver ett mess :)
Så klev upp fixa mig och åkte in till stan. Först satt vi bara för jag var så trött så orkade nästan inte hålla upp skallen :S
Men efter en cola var jag på benen igen . Gick å kolla på massa grejer och jag köpte hårfärg .
Haha var så trött så gick bara runt å skratta . Josse dumfan kommer och skrämmer mig när jag kollade på kläder så jag råkade ju nocka henne å jag kunde inte sluta skratta huvva :p
sen for jag hem vid 5 käka la mig på soffan ,höll på att somna så börja färga håret sen kom gulliga emma förbi med löshår till mig ;) tack gumman <3
sen somna jag vid 9 och vakna nu klockan 3 helt pigg .
Så kommer inte kunna sova . men hade puss
åker till min älsk på några timmar så kommer nog inte skriva på hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0