22/3

dålig uppdatering jag vet!
Sitter här hemma och vet inte vad jag ska göra är faktist pigg idag , men de kan ju bero på att jag och åsa sov 45 min i skolan när vi hade hål!
Jag undrar hur de ska ha sett ut för folk gick ju förbi oss hela tiden och där låg vi å sov haha :)
Sen när vi väl vaknat så börja vi gå till brandstation för att vi skulle på studiebesök osv.
Det var ganska intressant att lyssna på och nu kommer jag säkert få någon störning när jag ska gå någonstans för kommer säkert kolla efter en nödutgång skyllt :p
Fick se en film när alla skulle ut samma väg från en krog när det brann så det vart en propp i dörren och ingen kom ut så det var typ 100 st som gick bort i den branden för alla skulle ut samma väg :/ Fan vad hemskt ändå.
Ja iaf sen gick jag å åsis in till stan mötte upp josse sen fort vi eller dom och drack kaffe jag kolla på vet inte varför men jag köpte iaf en kaffe sen hehe :D
Efter de så tog jag bussen hem och sitter just nu här och väntar på att Camilla ska bli klar med headern åt mig så jag får byta någon gång är less på denna :p

Ska börja bli bättre på att uppdatera nu .
Lilla tessy kommer hem till helgen det ska bli skoj , middag å ha sojsigt

Var hos jesper förrförra helgen och nu i helgen var riktigt roligt tyckte jag iaf , eller var typ trött och irriterad hela tiden :S Men annars var de skojsigt !
Ska nog dit näst nästa helg också om allt blir som de ska :)

ja nu har jag inte så mycket mer att berätta åt er än att jag ska gå och ta en rök sen typ göra mat eller något liknande!
Hade varit skönt med en promenad men måste ha en hund för de , då kan jag gå hur långt som helst ;)

hade bäst /j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0