28/3

kan ta upp lite om praktiken.
Har ju praktik på Rusta nu i 3 veckor. Började klockan 9 med att kolla runt sen var det bara att börja packa upp varor och riva isär kartonger inte så roligt men tiden gick ändå ganska fort! Sen efter ett tag var det att stå i kassan var ändå ganska roligt men inte min grej haha :p
Hoppade över lunchen för att få sluta tidigare så åkte in till stan och hämtade ut busskortet jag ska ha i 3 veckor sen träffa jag lisa och josse en snabbis gick å käka sen höll jag och josse på att fula oss:p
Hann med att gå till kh och köpa en hocketbiljett också så ska med josse på hockey på torsdag å innan ska vi äta middag hemma hos henne osv :)
Har till å med hunnit sova ett tag när jag kom hem å nu är jag sjukt sugen på cola så tänkte gå å köpa en men är fan för lat!

Mamma den jäveln har rest iväg igen å kommer hem först på söndag så blir ensam hemma ett ganska bra ta igen :/ Men det funkar får man hoppas .

nu har jag inte ett skit mer att skriva här så ni får väl se när jag uppdaterar nästa gång :) ♥
 
skönt att ha en mobil där kameran fungerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0