29/3

funderar på vad jag ska skriva men kan ju börja med dagen å sen se om jag kommer på något ;)
Klockan ringde vid 06.40 å irriterad vart jag ville bara sova vidare så snooza på eller hur fan de stavas till 07.15 å ville bara stanna kvar i sängen!
men det var bara å kliva upp in i duschen sen for jag mot storheden till praktiken.
Börja med att packa upp massa grejer å har gjort de hela dagen från 8-13 men tog några rökpauser där i mellan sen vid 13 inventerade jag lite grejer sen slutade jag kl 14 :D
for in till stan träffade josse så gick vi å käkade mackor på börje olssons sjukt jävla gott!

Kanske inte så intressant att veta!
Sitter nu och väntar på hockeyn å ska ta ett glas rom med cola till de å hoppas på att luleå vinner! efter de blir de nog bigbrother sen hoppa i säng för en ny jobbdag väntas imorgon :/

Vart lite irriterad på min lärare idag för måste till skolan på fredag för en lektion å han påstår att jag ska vara i skolan i 2 timmar sen jobba 6 timmar på rusta , aldrig i livet att jag gör de för då slutar jag typ vid 5 på fredag :S
Men det löser sig säkert får man hoppas hehe :D

ne nu ska jag inte plåga er att läsa nå mer , eller det är ju erat val om ni vill läsa HAHA ;)
puss/j

josse å jag i somras tror jag de var?

Kommentarer
Postat av: Elin

själv jobbar man till 6 varje dag :P

2011-03-30 @ 20:59:01
URL: http://elineliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0