1/5

jaah söndag igen då , dom tråkigaste dagarna som finns!! Men jag tänkte att jag tar upp om helgen när jag inte bloggat nå på länge!
Fredagen: Jag lisa och rasmus for hem till tim började dricka osv. Sen for vi vidare till svartöstan till Ted och fortsatte hela natten :)
Var mycket trevligt folk där å hade faktist riktigt roligt , inte haft så roligt på länge :p Kvällen slutade med att jag vart inlåst på toan och tog mig inte ut :S Sanna Ted och Fredrik står bara och skrattar på andra sidan av dörren dom jävlarna... Men till sist tog jag rutan ner och fredrik fick hjälpa mig för det var ganska långt ner :p

Lördagen: vakna vid 11 tiden. satt och sola med sanna och prata om gårdagen . Sen tog vi bussen till tuna så sov man ett bra tag sen vart det bara att åka till lisa för att äta och fixa sig . När vi väl var klara for vi till jennifer och satt där i 1 timma typ sen vidare till ted igen. Hade det sjukt trevligt den dagen också och så somna jag där också :)

Söndag: vakna vid 11 sen for jag sanna och ted på frasses å käkade sen tog alla bussen till tuna.
Har typ sovit hela dagen så ska försöka få sömn nu till en film så man orkar skolan imorgon :)
Gonatt♥










Kommentarer
Postat av: Anonym

vart en finfin helg :P!

2011-05-02 @ 09:55:53
URL: http://liisssay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0