9/4 . 10/4 . 11/4

9/4 torsdag : börja med att vi var hemma hos linn jag jennifer och linn då . Lisa jessica och ewe fick aldrig tag på nå alkohol och de var lite tråkigt :/ men vi var hos linn typ 1 timma tror jag ;Pså börja vi knalla till gränderna till kekke .
vid Walle träffa vi på morgan tessy och natalie dom skulle också dit , när vi var framme då så vart de roligt tkr iaf jag;P jag och kajsa börja flummdansa . sen kom ogge emil och anton tror jag de var ;P så satt dom bara i soffan , dom var ju inge roliga. jag och tesys börja gå vid 2-3 tiden hem till henne :)

10/4 Fredag : börja med att jag for hem från tessy . kommer inte ihåg hur jag kom in på att man skulle dricka . men jag jennifer och jennifer delade på ett flak iaf , natalie hade redan fixat dricka ;P men vi for till herts och hämtade all dricka for till emil som hade fest var där ett bra tag ;P sen for jag och jennifer till lokalfesten på tuna , de kostade att komma in . men malin som ägde allt sa att för denhär gången :;P
så var vi där och sen vart de massa tjorv porkar inte berätta om de . men for hem vid någon tid kommer inte ihåg ;P

11/4 Lördag : varkna up hemma hos jennifer vi drog in tilll stan och träffa bella och medan s vi avr med henne kom vi på att man ska dricka denna dagen också. så vi droig hem till mig och jag fixade mig sen gick vi till bussen med bella , då fick jag reda på att bara en kom in hos emil . så då for jennifer till jessica och jag for till emil . ar massa folk där :D och vid 12-1 börja folk dra för att snuten kom förbi . men inte vare slut för de. när snuten dragit fortsatte de om jag inte minns fel , vid 5tiden gick jag och sanna och sov brevid emil och ajg vaknade vid 8 av att alla hade vaknat. så gick upp och kolla sen gick jag tbx till sängen . då låg sanna emil ohc natalie där så jag bad emil flytta påsig då steg ju han upp och fan vad vi skretta åt han . ni ska få de en bild snart men ojoj . somna om till kl 10 sen drog jag med bussen hem.


Emil sover :D 
                                                              Natalie    Morga    Emil   Ted                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0