helgen

Fredagen var jag med bella , vi skulle ju dricka men vart inte så mkt dricka , drack en öl sen var vi bara ute..
senare in på kvällen satt vi vid smedjan å rökte just innan bella skulle hem . så kommer en kille och snackar massa jävla skit med oss osv, sen kommer de ett par killar från herts , och killen som satt med mig och bella gick bara fram och slog till en av dom från herts :S inte mysigt . jag och bella ba kolla på varan typ shiiit ;P haha

Lördagen skulle jag bara vara hemma , men de gick ju inte så bra , nikita fick med mig till boden vid typ halv 11 tiden ;P så drack vi , sen träffa jag blom david och dom andra som åkte lången , så for jag med dom ;P var full på någon vänster å mådde inte bra alls;P
så var vi helt plötsligt på statoil så var daniel och några där , så fick jag en korv så jag skulle må bättre , och två glas vatten faktist ;P haha men inte nog med de händer de något med bilen så den går inte alls igång :S så vi fick bogseras från boden till persön , sen sitta kvar i lången med sofia eller om hon hette sofie skit samma hon och david ett tag medans blom skjutsa några till råne ;P
då började jag bli nykter å de var skönt som fan..
sen for vi å lämna dendär tjejen så for vi till blom en snabbig . han gjorde nå grejer medans jag och david käka köttbullar :D hahah sen for vi hem till mig å sov fuck vad de var skönt att sova ska ni veta ;)

just nu söndag . ligger fortfarande i sängen ska köpa cigg snart så man har i skolan imorgon :D
orkar inte skriva mer herrå :D

PÖSS <3
                                                                                           

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0