fredag - lördag

Hellå :)
Jag säger bara igår var de verkligen fredag den 13de .. vi skulle åka och hämta några men kom ju inte s långt , soppan tog ju slut :(
Satt typ i bilen i en timma , sen ringde jag Daniel och han var ju en ängel och kom med lite bensin :) ett stort tack till han :D
Daniels tjej Jennys bil var ju inte så fin :( hörde också var som hade hänt också och de var ju inte roligt att den måste skrotas nu :(..
Sen for vi hem till krille och drack lite , men jag slutar ju dricka helt tidigt :S så var nykter där vid halv 2 tiden . Sen fick jag skjuts hem vid kvart över 5 tiden av lilla krillepille :) sov och vaknade för typ en timma sen ;)

Idag vet jag inte vad som händer blir nog att bara vara hemma. Funderar på att gå och köpa en cola men låter ju så jobbigt , men då får jag ju en cigg av mamma så måste typ :D
Annars blir de nog bara att glo på tv om man inte drar förbi lisa , men låter så jävla jobbigt ;P

Ajja puss puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0