fredag natt / lördag morgon

kom precis hem varit på bergnäaet ;D var faktstt skoj ;P sen for vi till herts , och jag snea för massa grejer så lisa kom ohc prata med  mig sen kom lilla milla och hämta mig <3 hon ställer ju upp lill plutten , eller kan ju inte säga lillplutten när hon är höggravid ;) mitt dricka tog ju slut ikv ockå , vart att dricak mer än vad jag trodde , en liter vin och 4 öl :S:P hehe inte så mkt då men är ju lättpåverkad ;P billigt å bra ;d sitter här med fyllehicka nu :) ne nu fan ska jag äta nå eller så går jag dirr i sängen vettja ;) PUSS PÅ ER MiNA VÄNNER <3

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha ditt lilla fyllo, hur är det med stavningen ;O)

2009-10-24 @ 03:30:49
URL: http://millacg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0