jag tror att man måste minnas för att kunna sakna..

sitter här käkade för ett tag sen, ska gå och ta en rök efter jag skrivit här:) igår var vi hos milla och kolla på film , hon höll ju på att somna så hon fick skjutsa hem med vid halv 2 tror jag den var ;p somna vid 4 och vakna vid 12 tror jag , fick ett sms idag jag jessica hon frågade om jag hade cigg , och svaret blev : Joo, men jag går inte en meter .. så hon kom hit , hon trodde jag var sjuk för att i morgonrock och frillan såg ut som ett helvete , men kade bara precis vaknat och hade mensvärk :S men slutade med att jag hoppa i duschen och de var underbart skönt , hon fick sitta och glo på tv medans .. sen for vi in till stan och kolla på kläder ;P hitta massa jag ville ha :D:D

Fick papper för någon dag sen att de inte blir något rättegång:( jaja kan ju inte göra något åt saken ..
Men nu ska jag gå och ta en rökish
PUSS<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0