LOV!!!:D

halloj , ska snart springa upp till bussen min hinner skriva något fort ;P ska till bergnäset idag PARTY! sen går jag nog hem vid 1-2 tiden . vill inte gå för sent , för hatar att gå ensam :/ just nu sitter jag här lyssanar på musik och messar med Camilla "Milla" :) hon tänkte först göra ärenden åt mig men då vart de bellas morsa ist , idaghar jag inte gjort så mkt , skola börja med prov satt där 10 min sen gick jag , sen lunch typ 2 timmar , hade adm efter de , sen var matte läran "sjuk" vet ju inte om de är sant , men han sa de till oss iaf ;P så fick sluta här vid kvart i 1 ;D sen stan träffa folk sen hem kolla på riverside och något annat ;P jaja nu ska jag gå ;D
HERRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0