shhhhhhh! :D

hejsan era bögar :D
kom nyss hem , sov i gstad inatt hos jässica ;) ja fort iaf dit igår börja dricka osv, med jessica jennifer och bella och krille och ante , men dom basta ;p
ja men börja då med att vi drack sen senare vid halv 1 kom de massa folk till jessica typ klywen,tobbe,sanda,alle,kalle och chris kommer inte ihåg om de var någon till men tror inte de ;p sen vart jag jävligt trött så gick upp till sängen ;p låg är ett tag med bella och jennifer medans alla var där nera och partaya ;D
sen kom kalle och chris upp och bombaderade sängen :S så då gick vi ut å rökte , sen upp igen . först somna bella sen jag och sist jennifer ;P
fick iaf sova några timmar så vaknar jag av att krille kommer in i rummer och står och glor på oss när vi sover , han var svin packad han hade varit på krogen ;p ja men jag orkade inte bry mig fortsatte sova typ , men då börja han skaka i mina fötter . så stod han där ba SHHHHHHHHHHHHHHHHH! hahhahahaha ;P till sist gick han.. Så fick jag sova 2 timmar till så kommer han in halv 6 igen och sätter sig i sängen , jag ba vad håller du på med? han ba SHHHHHHHHHH! ;P ahhahahah  så de sluta med att jag fick leda honom till sängen ;p sen sova vidare ;P bella väcker mig vid halv 10 tror jag . kom med ut och rök ! så just nu är jag jävligt död ;p men bara jag får sova 1-2 timmar så är allt som vanligt igen :D
jaja nu vila
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0