haparanda (d)

ja kom precis hem från haparaaaandaaa ;D tar allt från början
Igår fredag vakna jag i sängen vid 10 tiden och kolla på tv ett tag , Tessy kommer förbi vid 1 tiden och vi bestämmer oss för att fara till happis och dricka ;)
Så vi springer hem till henne och hämtar grejer och ska gå till miss mac och äta men då hade det stängt. så vi gick hem till tesys och käka sen for vi till stan och tog bussen till happis 15,10.
Var framme i happis vid 17,40 så gick vi till max och käka , sen ringer jimmy och dom ch säger att vi ska komma ut för dom sitter i bilen utanför. så drog vi hem till Juho, där hände inte så mkt.
For sen till jimmy och väntade på ölen sen ut med bilen och hade en riktigt trevlig kväll :P Snygga polisbilar dom har i finland NOT hahahaha och jag och tessy fatta ju inte vad dom sa till oss då men det gick ju bra .
Senare for vi till jimmy igen och slog igång bastun , klockan var då redan 3.
Sen går Jimmy Juho och "lasse" in i bastun och jag och tesys byter om ... Jag går in före tessy i bastun och tessy klantar ju alltid till det så hon slår ju en vurpa mitt i allt och flyger in i alla väggar . fyfan vad vi skratta HAHAHAHAHA :p satt i bastun ett tag sen duscha vi och tog på oss och det sen drog vi in till stan en sväng igen men åkte typ hem lika fort :P
Däcka typ direkt vi kom hem till jimmy och det var skönt som fan :P
sen vaknar jag där vid 10 av att det är någon som inte mår så bra men nämner inga namn HAHA..

Nu är jag iaf hemma och väntar på att tessy ska komma .. Mamma ska ha hem en massa folk men det gör inte mig något :P
Nu blire fix och "lägga på" som man säger i happis lite musik ;P

Puss puss era gammla mommos :D hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0