12/7

vakna för ett tag sen just nu sitter jag och väntar på amanda vi ska till stranden och steka , vart så svartis på morsan igår för hon kom hem vid halv 4 och väckte mig och var typ svart så måste ju komma i kapp henne med brunheten ;) Roligt att få träffa amanda har inte umåts med henne själv på sjukt länge :/
Imorgon åker jag till haparanda med josse ska bli skoj det som vi har försökt planera ihop hähä;) Så kommer nog inte uppdatera här på ett tag vi kommer nog hem på torsdag ..

Blir bara att ta det lungt på fredag för ska ju på bröllop på lördag ska vara tärna så man kan ju inte komma dit bakis när man ska stiga upp så tidigt :S:p

Men nu ska jag ta och raka benen sen gå och köpa cigg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0