27/7

har inte skrivit på länge men har verkligen inte haft orken till det,
Har iaf börjat jobba nu på Tunastands äldreboende, det funkar väl tiden går ändå ganska fort  men sista halvtimman på dagen är fan den segaste tiden ;p
I morse vågade jag nästan inte ens gå till jobber för det var åska och det dånade som fan, huset skakade när jag stod och gjorde min frukost :s
haha kännde mig lite flummig sprang till jobbet för att jag vart så rädd men som tur så hände inget just då :)

Efter jobber somnade jag direkt på soffan och vakna vid halv 6 tror jag den var , så har jag packat lite i rummet för vi flyttar på söndag till 3b här på tuna :)

Hade faktist riktigt roligt i helgen med tesso haha orkar inte ta upp det iaf :p

Nu ska jag gå ut och ta en rök sen vet jag fan inte vad jag ska göra Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0