;)

sitter i skolan trött som fan .. Andra dagen i rad nu jag kommer sent till skolan för jag hör inte klockan :/
Igår slutade jag redan vid 11 och träffade milla med lillungen inne i stan så gick runt med dom ett tag sen kom josse så drog vi till mig för hon skulle få massa grejs av mig ;-) Men hon drog nästan lika fort . så somna jag ett tag och vaknar av att lisa är hemma hos mig den skiten :D Vi käkade iaf nå kött och klyftpotatis + bsås gott var det kan jag säga :P Skulle klippa henne men var för trött för att göra det så får helt enkelt göra det någon annan dag ;)

idag går jag till 4 och efter det blir det att fara hem å göra mat , Mamma är ju bortrest som hon är nästan helatiden. Sen ska jag och tessy gå förbi lulebo och prata med dom men det tar jag sen om det blir av ;-))
Nu ska jag ta och försöka jobba :)

Puss/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0