fierflies :)

Sitter i skolan just nu , har tråkigt som fan så skriver här så kanske tiden går lite fortare. Har ingen aning om vad som händer efter skolan blir nog att fara hem och göra nå mat ;P eller ska först köpa öl eller cider har inte valt än men det kommer jag på sen :D
Imorgon blir det att dricka kanske på herts , ska kolla med josse om vi skulle basta och det först som vi planerade ;p skulle vara skönt .

Ja på lördag ska jag vara barnvakt åt mina älskade kusiner, men dom tycker typ jag är tråkig för jag orkar aldig leka med dom, eller tvspel brukar jag spela med dom ibland :D Isabell har lärt sig att gå och är 1 år och 2 månader . men hon kommer typ ligga och sova då men ska säkert bli mysigt ;) sen ska jag försöka ta mig hem på något sätt från gstad eller så får jag ligga och sova i någon av kusinernas säng ..

Nu ska jag försöka jobba igen men det är så sjukt tråkigt ska sitta och söka massa på internet :p
Puss/J


Kommentarer
Postat av: celina

heeheh, du är så duktig så johanna! ;D - ajsing bajsing att skriva inlägg på lektionerna ;)

2010-03-18 @ 12:46:21
URL: http://ffluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0