Fredag morgon ;)

Skriver nu fort innan jag ska springa till bussen . jag tror jag bara har en lektion idag och det är ett prov som kommer gå åt helvete men man kan alltid pröva om det går ..
Vakna vid halv 10 av att det var jätte ljust i rummet , Gula tapeter och vita parsienner eller hur det stavas , så är det inte så mörkt nå mer i mitt rum när det ljusnar till där ute . men skulle ändå upp på en halv timma så det gjorde inte så mkt ..
Ska iaf och käka nu med sofie i skolan sen efter skolan ska jag ringa tääääässssy och prata med henne om att vi ska hyra bastun vart den nu är här på tuna . någon som vet??? :P
Jaja nu ska jag ta och sprina till bussen
(B) ikv :D
Puss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0