glass med strössel (Y)


Idag har jag inte gjort så mkt vakna vid halv 8 tog på mig kläder och sprang till bussen . Jag och Yasse skämmde ut oss totalt idag men det behöver jag inte nämna nå mer om . Köpte ett par nya skor idag också ;D ja men efter skolan fick vi och käka på någon mack grejs kommer inte ihåg vad det hette men nog var det gott :D sen for jag till josse och väntade på att mamma och ingela skulle komma och hämta mig så vi kunde fara och soooola .. börjar bli brun nu ;)
Mamma åker nog bort nästa vecka vad skönt det ska bli men ändå inte ;p har ingen som ger mig cigg :(

Jaja nu ska jag ta och hämta glass MUMMA:D
Puss/J
Lite brun vart man?=)



Lite bilder från i helgen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0