jag är biff :D

Sov ju hos josse inatt hon somna vid 3 tiden och jag kolla sist på klockan vid kvart över 4 sen somna jag :p Ja iaf så vaknar jag vid 10 att josse börja krama om mig och det blir varmt som satan . sen börjar hon snacka om nå men jag somnade om :p vakna vid 11 att dom ringer från dendär affären att min väska har kommit ;P ja så for vi till stan sen och köpte den och massa andra grejer :) Träffade Alex och Småland sen .. Alex har man inte träffat på åratals typ för att han flyttat till malmö men dom gick med oss på massa affärer också ;p Det slutade med att jag och josse satt på TÉ bjudning på morsans jobb ;) HAHAHAHA bara josse som fattar dedär :D sen åkte jag hem med mamma och sitter här och väntar på att maten ska bli klar ;p
Juste glömde berätta att Alex var en gentleman och bärde min väska :D
nu ska jag slå på tv:n och ligga där å tare lungt :)
Puss/J


Kommentarer
Postat av: Josssse :D

HAHAHHAHA, TEBJUDNING<3 fan vad äckligt det var.. jävla klumpsatanaa i botten :'/

duu..jag sov faktiskt då jag kramade om dig ;)<3

2010-03-04 @ 19:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0