Lördag

Ja börjar med gårdagen då var på stan med jennie och yasse efter skolan sen drog vi till tuna för att hämta min alkohol sen drog jag och jennie till hertsööööööön :D kom massa folk dit , jennie sa att det var 45 st och vi var i en 1a :p ja iaf jag och tessy drog därifrån vid hmm 2 tiden kanske? in till stan på matstället där träffa vi alle och sen kru och dom . Ja for iaf hem sen men då riinger det att jag ska komma ut och dricka mer så jag drog ut med sanna emil frank och skäggis . var ganska skoj men var så trött . Var hemma vid 7 på  morgon och dumma jag ringer och väcker jennie för att prata men skit samma hon fick sova sen :p ja sen vakna jag kl 12 och kunde inte somna om :(
Har ju problem med sömnen :S så morsan vill att jag ska gå till en läkare och kolla om det är något med blodtrycker eller nå ..

Ja iaf idag ska jag snart till stan och äta sen blire hertsööön och förfesta sen kanske jag drar till lokalen på b-näset men de ser vi senare ;p
hörs senare Puss/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0