17/11

Det var sjukt jobbigt att stiga upp idag , skulle vara uppe kl 8 men ställde om klockan hela tiden så var uppe först vid 9 ..
Hade bara 2 lektioner idag sen mötte jag upp lisa i stan , vi gick runt å kolla på kläder å de.
När man inte har så mycket penger så hittar man massa kläder man vill ha , sen när man väl har mycke pengar hittar man inget :S de är ju alltid så .. måste leva på cigg resten av pengarna jag har kvar , känner mig så dum när mamma måste betala mina cigg :(
Iaf sen drog jag hem till tessy , satt å prata å sen hjälpte jag henne att packa , eller sa vad hon skulle ha med sig :)



Kom precis hem därifrån . var sjukt jobbigt att säga hejdå till henne nu när hon åker bort , fick typ gråten i halsen :/ men jag kan ju säga till er att det var en mysig kram jag fick ;) ville nästan inte släppa min tessy :D
Kommer sakna dig Therese Strand<3. jag vet att du är stark å kommer klara dehär :) Jag tror på dig! kommer vara tomt utan dig men nog ska vi se tiden går fort :)
sen till sommaren ska du och jag vara på tunabeach som i somras men då var vi ju bara på ingelas terass ;)
Lycka till nu <3
 

Nu ska jag sitta här å vänta på mami för är ganska så hungrig :/
puss/J

tessy<3

Kommentarer
Postat av: tess

tack så mycket johanna! ville också börja gråta..höll på att börja stor lipa när ja satte mig i bilen!



Men jag kommer hem igen, Kommer sakna dig somfan också! <3 ta hand om dig så ses vi närjakommer.!



ÄLSKAR DIG <3

2010-11-18 @ 16:36:04
URL: http://tesssyy.blogg.se/
Postat av: johanna

svar: vad söt du är :) var ju jobbigt att se dig fara! klart vi ska ses igen , annars hade de ju varit en katastrof :(

ta hand om dig också å jag tror på dig gumman!!

ÄLSKAR DIG <3

2010-11-18 @ 20:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0