22/11

era tråkmånsar , sitter här hemma vakna för ett tag sen :)
Som sagt gjort det vanliga idag , varit i skolan å fick faktist VG på finska provet (A) sist jag hade ett vg var i 9an :s
ja iaf sen kom josse å hämta mig i skolan å drog med mig in till "stor"staden , gick runt å kolla på massa kläder osv.
Vi hitta faktist ett par snygga mysbyxor men dom såg ut som hejkomochhjälpmig när vi hade på oss dom !
åkte hem vid halv 5 , somna vakna vid 6 av att mamma skriker att maten var klar! annars har¨min dag varit som en helt normal måndag ;) haha
hade inte så mycket intressant att säga till er men de kanske duger?
puss/J


Kommentarer
Postat av: Svante Åkesån Mr.Flandersson

Jag e bajsnödig! :O borde ja gå o skita o läsa lite kalleanka? :D

2010-11-22 @ 22:52:58
Postat av: johanna

svar : jodu jacke de tycker jag du ska ta å göra :D haha

2010-11-22 @ 22:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0