25/11

hej hallå på er ;)

Sitter i skolan nu å har samhälls :/ min grupp är redan klart med en Ö vi håller på med ..
Ska möta upp lisa i stan så ska jag få låna hennes digital kamera över helgen , åker till min underbaraste pojk imorgon å stannar där över helgen :D
Ja annars har jag inte gjort så mycket , hade sovmorgon idag till 10.25 å¨slutar på 20 min typ ;)
Vet fan inte vad jag ska skriva står still i skallen :/

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: bruna bönor och grönsaker
Kläder just nu: trosor ,bh,sockar, mjukisbyxor ,2 linnen och en WEZC tröja
Musik just nu: matisyahu - one day
Vad sa du senast: ja det kan jag!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: svårt att bestämma mig
Sommarplaner: Jobba , sola , dricka å umgås med sötnosen :D
Fisk eller badkruka: Då tror jag nog att jag säger badkruka
Saft eller alkohol: Saft till vardags, alkohol till fest!
Hur många kuddar sover du med: 6 (använder ju inte alla på samma gång)
Favoritväder: soligt å varmt!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: fan vad svårt , men mobil , någon som betyder mycket för mig och kanke någon matbit!
Spelar du nåt instrument: nejnej
Morgon- eller nattmänniska: är en riktig nattuggla.(sover ju på dagarna)
Sparare eller slösare: slösar när jag har , sparar så gott de går när jag har lite pengar
Bästa film: finns många
Tror på liv på andra planeter: någonstans ja!
Kommer du ihåg din första kärlek: såklart!
Älskar du henne/honom fortfarande: min första kärlek så nej!
Har du några homosexuella vänner: jaa
Tror du på mirakel: ja nog gör jag väl de
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!!!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, fast ibland kan mitt humör svänga om rejält och då vet man inte vad..
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 st
Bio eller promenad: bio såklart (är lat av mig)
Är du kittlig: oftast är jag de! :S
Snarkar du? inte vad jag vet , men nog har det säkert hänt någongång
Stjärntecken? tvilling
Rädd för insekter? vissa
Äckligaste insekten: mygg
Största svaghet: vet inte
Det här är jag bra på: det finns nog mycket
Bästa bok? hungerspelen
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
kunna läsa tankar tror jag
Vad vill du jobba som? Antingen med kläder eller med ungdomar som har det svårt
Chips, morötter eller godis? cips å godis ;)
Pizza eller hamburgare? hamburgare på max
Skriver du dagbok? det var många år sen.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? redan piercat mig , ska nog göra ett till hål i tungan å ett nytt i näsan. tatuering vill jag ha men vet inte vad å vart
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) för tillfället stökigt :(
Gungar du på stolen? ibland.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? aldrig
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? knappt
Gillar du att sjunga? nej
Anser du att du är stark? klart jag är ;) NOT
Brukar du sola? sällan men ska nog börja med de snart.
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten upp å ner
Röker du? tyvär
Snusar du? Nej
Använder du knark? nej nej
Kaffe, te eller inget? varm oboy isf
Har du en besatthet? cigg

Uppdaterar senare när jag kommit hem puss så länge / johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0