10/10

har ju varit i haparanda i helgen som ni säkert redan vet :) i fredags var jag hos ville med nå folk sen sportbaren sen for jag ut med janne och linda ett tag , sen vidare till ville igen , kom hem vid 12 på dagen :S vart av med lite grejer där också så är lite less!! 
Lördagen var jag med janne å simon , gjorde inte så mycket for till simon å kolla vad dom gjorde men alla drack ju bara där :)
Sen senare vid 3 tiden drog vi till vuono för en bil hade kört åt helvete så vi fick hjälpa han att få bilen tillbaka till haparanda .. var hemma vid 5 halv 6 tror jag :) så hade lilla linda tagit sängen jag skulle sova i å ville inte väcka henne för hon såg så söt ut när hon låg där å tog upp hela sängen , så jag tog soffan å sov som en stock ;)
nu ska jag ta å glo tv har inte så mycket mer att skriva ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0