29/4

nemen hejsan :)
Sitter hemma hos tim just nu med lisa och rasmus . Har precis börjat dricka. är gode seg när man drack igår .
Tar upp om gårdagen då! Tim kom och hämta mig från skolan så for vi förbi saftaffären köpte lite gotta sen for vi å hämta leo från hans skola.
Efter ett tag hämta vi lollo och vi 2 börja dricka och klockan var kanske vid 15 :)
For hem till mig så fick grabbarna raka skallarna sen när våra vinare var slut så drog vi till saftaffären igen köpte med oss ännu mer . Sen for vi in till stan å snurra sen vidare till tim och vart kvar här hela natten :)
Jag å lollo hade då sjukt skoj men det har man alltid med henne;)

Ne nu ska jag se vad kvällen har att erbjuda så hör jag av mig imorgon eller nå :) Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0