5/4

börjar skriva om de vanliga då. Praktiken på moronen börja med att packa upp varor sen efter lunch var de att stå i kassan en 40 min typ sen slutade jag.
Drog in till stan för jag skulle träffa josse men hon var så seg men lisa var ju i stan så vi satt å prata om allt å inget sen träffa vi hannu andreS och andreÖ så gick vi på korvgubben å käka sen satte vi oss utanför smedjan sola/prata :) Var roligt att träffa hannu , det var sjukt länge sen man träffa han.. Sen for jag hem vid 4? så kom josse krille å thomas förbi på en kaffe å rök :) annars har jag inte gjort så mycket idag , sitter å kollar på hockey nu brist på annat. Finns fan inge att göra! Alla är så jävla tråkiga.

Hade mardrömmar i natt igen och vakna helt skräckslagen å panik inge roligt alls!! och det fula är att alla mardrömmar jag har haft är lika det handlar om samma saker :/
Får hoppas det går bättre i natt!:)

ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, helt tom i skallen!
puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0