21/2 senare

Ps tessy love you too :)

Iaf satt och prata med olle nyss och så visa jag en låt dom spelade på min kusins beravning Joakim Karlsson som vart 20 om jag inte minns fel , han hade varit mellan 24-26 idag om jag inte har helt fel.
Iaf kommer ihåg när vi var små och alla kusiner var alltid ute och lekte kurragömma med dunk och hade det alltid så roligt.
Sen en sommar i luleå när vi skulle hämta en stuga? som han och hans familj hade köpt och har var så skäggig hade inte sett han på sjukt länge då :)
Men tyvärr kom den dagen som ingen hade velat vara med om !
Men vet att han finns här någonstans och vakar över alla !!




enda bilden jag har på han på denna dator :)

nu ska jag sova gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0