19/1 + DAG 2

har så tråkigt för sitter och väntar på josses header som jag ska he in på hennes blogg , ni kan ju kolla senare http://jjosefinemukka.blogg.se  så jag ska nu skriva om Dag 2: En bild på någon du älskar  å jag ska skriva varför också !! ;)

okej mamma och pappa älskar jag ju av hela mitt hjärta , men vem älskar inte sina föräldrar? säker någon men förutom dom så älskar jag min Jesper Ahnberg av hela mitt hjärta , kan skriva också hur vi träffades första gången ;)
Första gången vi träffades var när jag var 14 år , jag skulle åka hem från pappa en söndag hem till luleå. I kalix ser jag att det hoppar på en söt kille med hans kompis å det var ju Jesper ;)
Dom kom och satte sig sätet bredvid mig om ni fattar en beskrivning typ ( __  _* ) där stjärnan är satt jag och dom satte sig bredvid ( **  _* ) fattar ni? :p haha
Iaf så var ju jag svin blyg å vågade inte prata , men det var ju en annan sak med Jesper han babbla på som jag vet inte vad haha men det var ju bra ändå , sen när vi väl var i luleå så åkte ju jag hem och visste inte så mycket om han och kunde inte få tag på han på något sätt , visste ju bara att han hette Jesper.
Men jag känner ju en kille som heter Olle som några stycken vet å han var i turkiet typ 1-2 år efter med sin far å sen var han med någon kille som han lärde känna på flyget osv, sen satt jag och Olle med webbkameran eller vad man säger , så ser jag jesper gå förbi kameran . å jag vart ju helt till mig osv orkar inte ta upp allt..
Men sen dess har jag träffat han nästan varenda LK och pratat med han då och då å alltid varit intresserad av han , eller alltid haft ögonen på han om man säger så ni fattar vad jag menar :)

Och nu i augusti-september kommer inte ihåg men iaf så kom han till mig å vi har varit tsm sen 15/9-10 :) och det är jag super duper glad för så det finns inte .
Sen är han så gullig på sina sätt med sina komplimanger , jag smälter verkligen när jag ser/är med honom! Därför hoppas jag att inget kommer förstöra mellan oss.
Det finns mycket jag kan säga men nu blir det nog lite för mycket faktist . Men jag ÄLSKAR honom ;) <3

första bilden på oss , slitet menmen.


min underbaraste när han var yngre (:


och för någon vecka sen , men ni ser ju
han hatar att vara med på bild


Du är underbar <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0