24/1

börjar med Dag 5: En gammal bild på dig själv

Denna bild måste varit från i 8an tror jag haha , hittar inte så många fler gammla bilder..



Skriver annars om vad jag gjort idag , for till skolan med bussen 07.50 som alltid , lektionerna gick fort för vi gjorde nästan ingenting ;)
Sen for jag till han som håller på att ändra allt med mina inviduellaval , så tog varmkök i 3an å livskunskap :)
Efter det var det bara å gå vidare till skolsköterskan å prata om magen så fick jag nå tabletter jag skulle ta nästa gång jag fick kramper å sen tog jag upp om mina höfter som jag har haft ont i nu en längre tid , så hon ville skicka mig till vårdcentralen så då var de bara att ringa dig och jag fick en tid på torsadag klockan 13 .
Så får de hur det går :)
Ringde till mamma å berätta hon ba : Vadå hästar? jag ba höfter . hon: Vadå hästar? jag : MEN HÖFTERNA hon: vad är det? jag : men ååååh HÖFTERNA VID BENEN eller hur man förklarar det , mamma: jahaaaaa hahaha*asg* ..
jaa så kan det också gå , prata annars med jesper precis , saknar han sjukt mycket vill bara vara med sprätten nu !:)

Ne hörni nu en rök sen vänta på att spårlöst ska börja !:)
ha det bra /Johanna

Kommentarer
Postat av: Sanna A

Vad fränt att du kallar honom sprätten. När jag gick på högstadiet kallades jag alltid för lillsprätten och min kompis för storsprätten :)



kram

2011-01-27 @ 17:43:08
Postat av: johanna

svar: hahaha vilket sammanträffande då ;) Ja han är ju inte så stor av sig , elle han är ju ganksa mycket längre mig då men han kommer alltid vara en sprätt :D

kram

2011-01-27 @ 19:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0