25/1

Börjar som sagt med Dag 6: En bild på du och en vän du inte varit med på länge
sen berättar jag om vad jag gjort å gör ;)

Therese Strand jag dig saknar jag som fan , vi hade alltid så roligt om man tänkter tillbaka på kanske 3 år när vi hade våra tider som vi skulle träffas å ta en cigg innan skolan sen kom man alltid sent när man hade 30 min på sig :D Sen på somrarna när vi alltid hitta på något skoj , man kunde fan inte ha tråkigt med dig.
En grej jag kommer ihåg men är osäker på om du kommer ihåg de haha . När vi var hos dig i gstad å käka glass vid datorn å du fick någon anfall å börja hosta , om du kommer ihåg de så kommer du nog ihåg resten av den grejen också hahaha :D
Finns mycket att ta upp men kommer fan inte ihåg allt men tiden det alltid var du jag amanda andre och ener var också riktigt rolig! Saknar tiderna med dig gumman kom hem nu!!! <3

Annars idag börja 8.15 labba på lektionen slutade halv 10 å har haft hål å har det fortfarande till klockan 12 . Så sitter med åsa här upp på 7an å bloggar/facebookar å skulle göra ett arbete men det vart inte så mycket av de .
Efter skolan blir de nog att dra hem vänta på mamma sen åka förbi statoil å kolla praktiken sen söööva ;)
vi hörs herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0