dag 1

En bild på en person du umgås ofta med.

Någon jag umgås med ofta är ju Josefine Mukka ;) om vi inte umgås på en dag så pratar vi iaf om massa jävla skit haha , å vi tycket nästan alltid samma sak speciellt om Personer HAHAHA



Det finns ju många fler jag umgås med men josse ungås jag med MEST :) tack för att du finns gumman..

Annars idag så vakna jag typ halv 8 i morse så kom lite sent till skolan men har faktist varit riktigt duktig idag!!
Sen gick jag med lilla Åsa till stan å träffa Josse Jennifer och Olle sen drog jag hem och har just gjort mat , eller mat å mat men plättar :D mums
Vet fan inte vad jag ska göra tänke fara å bada men jobbigt att åka buss å de är så jävla kallt ute eller de blåser å är -11 :S
men nu ska jag ta å kolla om de händer något på dendär jävla facebook , syns kanske senare puss så länge / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0