1/3

hejhallå :)
Helgen var riktigt rolig , i fredags kom det nå folk till mig så satt vi här spelade ölspelet å hade det trevligt . Vid 12-1 tiden drog vi ut men det var inte så roligt så åkte hem nästan lika fort haha .
I lördags så började med att jag och mamma drog till Annika mammas kompis och där var hon Pasi och Tommy så satt och babbla med dom ett tag sen for vi å handla sen tillbaka till annika för att skjutsa pasi och tommy till porsön och annika skulle med till oss . Klockan var då redan halv 4-4 så var tvungen att börja fixa mig och det .
Sen var det bara att dra till Gammelstad till tjejorna i klassen så käka vi sen kom det massa folk :D
Vi dansade sjönd och hade det sjukt roligt :D Sen fick vi för oss att dra ut också det var jag paulina jennifer fredrik och petter.
Det sluta med att vi typ tappa bort alla eller fredrik å petter drog och jag och paulina tappa bort jennifer med vi hade roligt iaf :D
Var hemma vid 4 tiden tror jag eller något liknande .

Igår så ringde sebbe å fråga om jag skulle med han petter martin och per å hämta en bil . Hade inte så mycket för mig så jag drog med dom.
Vilken resa kan jag säga . En lastbil höll på å köra på motsatta filen när det kom möte sen fick den sladd på släpet eller vad man ska kalla det . Så vi vågade inte köra om helvetet . Men det löste sig tillslut :)
När vi var framme så for jag och Sebbe till Vindeln? för att träffa sebbes kompis elin sen vidare för att träffa sötaste Therese som bor ute i ingenstans haha ;) Ne men det var sjukt roligt att träffa henne iaf .
Sen börja vi åka mot luleå stannade i Skellefteå för allt köpa gotta så vart vi kvar där för hon på statoil slutade aldrig snacka men det var ju trevlig .
Jag var först hemma vid halv 4 så hade som suttit i en bil i ca 12 timmar så var kanska trött så somna direkt jag kom hem :)

Idag så beställde jag hem löshår åt mig å mamma så jag får hoppas det hinner komma nu innan jag åker till Jesper på onsdag :)
nu har jag inte så mycket att säga till er  eller imorgon åker jag och mamma till Haparanda blir kvar där till på torsdag sen åker jag och pappa till Pello till farmor :)
såå nu klar haha herrå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0