14/3

Just nu sitter jag och och äter blodapelsin som jesper glömde när vi åkte buss , brukar inte äta apelsin men gud så gott de är . Ja och sen kommer jag på big brother .
Till helgen blir det att åka till ponken å vara där över helgen :) <3

Kan ju berätta lite smått om när vi var i gällivare , kom ju dit i onsdags så käka vi tacos tror jag håller inte koll på dedär å sen for i ut å träffa jespers komisar :)
Torsdagen samma sak tror de var då vi for till adam och där var jag jesper adam david och jesperE.
Fredag så låg vi inne nästan hela dagen sen for vi ut med jesper jesper jimmy och jimmy och det vart en tidig kväll vi åkte hem vid 10 och jesper gick å la sig medans jag kolla på big brother sen kom jespers bror sebbe och hans kompisar så jag följde dom till något ställe en sväng sen gick jag och la mig med jesper .
Lördagen låg jag mest i sängen och mös på för mig själv . Sen tog jag med Sally på en promenad alltså huden så gick vi till coop köpte ostbågar sen tillbaka . Vågar inte gå så långt så jag inte går vilse där borta :p
Sen gick jag i sängen igen så kom sally och la sig bredvid mig så jag somna och vakna av att jesper sätter igång och dammsuger :/ Iaf sen kom jimmy så käka vi sen drog vi ut :)
Å i söndags åkte vi hem . Saknar han redan sjukt mycket , därför jag måste åka till han i helgen igen (A)

Ne nu är reklamen slut så måste fortsätta kolla :) HA DE Bra <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0