Nytt inlägg

Hejsan , har inte skrivit på länge har inte orkar . sover typ helatiden ;) börjar bli "gammal tant" som vissa säger , sover middag :D haha
Imorgon äre fredag ska förbi milla efter skolan sen ska jag på någon fest , men sak ta de lungt för måste upp till skolan på lördag :S haha milla kankse kommer då kan hon vara min mamma .. och krille kanske skulle komma men de tror jag inte , men isf kan han vara min pappa :D
Sitter justnu på datalektion tråkigt osv men men . kan inte vara borta från skolan mer , ska fan börja sköta mig , har två ig varningar :S så de måste jag ju fixa ,p
Har ju flyttat och allt nu men de vet ju de flästa om .. Jaja nu ska jag fortsätta jobba :)
Saknar Storsnor = Milla ;)

PUSS<33

Måste bara tillägga till Amanda , lägg inte ner hoppet , de är jobbigt men men , han ska stanna kvar här på jorden :) annars kommer han säkert alltid vara i eran närhet !! <3

Kommentarer
Postat av: Milla

Saknar lillsnor ju ;(

2009-11-05 @ 16:16:49
URL: http://millacg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0