svampbobfyrkant ;)

heeelåå ;D
sitter och glor på tv . de är typ någon mördarfilm eller nå inte vet jag ;P
i fredags drack vi hos josse :) de var skoj som fan faktist, inte träffat gammelstassarna på länge ;p men jag och bella sprang ju från och till festen typ hela tiden ;P
lördags drack vi också . träffade hannu :D helt länge sen men han åkte ju idag :( ja men iaf så skulle vi ju inte dricka först ;P men sen vart de att vi börja dricka vid 10 tiden ändå ;P hade ganska roligt ;P sen ringde daniel så for vi untanför han och tog en öl och sen börja jag och bella gå hem mot mig . gjorde mat vid kl 5 tror jag den var ;P sen somna jag vid halv 6 eller nå inte fan vet jag ;P vakna av att bellas mobil ringer id halv 2 . och bella fattar ingen . hon ba kolla på mobilen och la sig igen :S:P haha

ja och nu sitter jag ju å gloor på tvn ;P



PUSS<3


 
Min sjuka humor :S:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0