Jag såg en stjärna falla ..

god morgon , ligger i sängen fortfarande , bella och tessy kom hem till mig vid 2 och väckte mig ;p
Igår var vi hos krille och hade fan svin skoj vad jag kommer ihåg iaf ;) jag och tessy var då på party hehhe , krille hade ju ont men kommer inte ihåg vart så han somna ;P Men fick skjuts till stan vid kvart i 4 så käka vi på msx sen fick ju skjuts till tuna , så kom frank och dom på en rök och prata på ;P gick hem till tessy efter de och gjorde fiskpinnar och prata på :D men bella gillade inte e så jag käkade upp skalet på dom hehe :D sen ringde mamma vid halv 7 och bad mig komma hem:) så vart de en liten diskution med mamma när jag kom hem ;P
Jajaj nu ska jag gå ut och röka :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0