inget att skriva här :(

hej.'
kvällen började tråkigt sov från kl 6 till kl 8 sen fick lisa med mig till bv till reed tror jag han hette ;P var vell nice där:d sen skulle jag och emma in till stan så ringde vi daniel , så när dom kom dit å vare vell okej , men vi gick iaf in till stan , folk ringde hela tiden var inte så pepp på att prata så svara aldrig , jag och emma for iaf hem till mig tog en rök sen drog vi ut träffa sofie. så kom david ;D var lite dum med han , råka sparka han ganska hårt mellan benen :S tog ut min agretion på han :D
sen skulle jag prata med blom , men de gick ju inge bra :'( så började gå hemmåt , så var de massa bråk så stanna en tjej mig som fyllde 25 år idag , så fråga hon om jag kunde försöka stoppa bråket , så jag försökte . så börja typ en 24 årig kille putta i mig och så vart de massa tjafs :S så for jag och den där tjejen som hette madelene till tasty så bjöd hon mig på mat :DDDDD
och nu är jag hemma ska ta en rök sen sova tror jag ;D
haha min kudde luktar iaf duuuuuuu :D
godnatt

hoppas allt iaf löser sig , hoppas på allt !!!!!!

PUSSS<3
 your the only shunshine in my life.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0