morning ;D

hellå ,
har inte så mkt att göra så tänkte jags kriver något här medans ;D
morsan berätta just att jag somna på soffan igår , så sa hon gå i sängen johanna . så hade jag rest mig upp och sagt , men mobilen är ju borta , hon ba men den ligger där på bordet. så hade jag be ne men inte den . den andra . så hade jag lagt mig ner igen . och efter ett tag sa hon samma sak , jag be men mobilen är borta , hon ba menar du den grön silvriga som är davids? jag ba men jaa . hon ba den är i köket . så då gick jag och la mig ;P hahahaha
ja men just nu sitter jag och dricker kaffe och har precis duschat :)
men nu ska jag gå och kolla vad man kan äta ;P skriver säkert senare idag :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0