22/12

 

Älskar du din mob du e utmanad så fort du ser detta

Var ligger din mobil när du sover? 1 meter ifrån mig
Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier? ingen aning , laddar den när jag sover
Hur känns det när du inte har din mobil på dig? Naket, på nå sätt
Får du någon gång höra att du är en mobilälskare? Nä
Hur många samtalsminuter har du ringt? ingen aning :S
Hur många mobiler hade du förra året? bara denna jag har nu
Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig? tror inte de
Vad står de i det 4e sms:et i din inkorg? "tänkte bara kolla om du var i stan:) ska iväg snart" (från olle)
Vad står de i det senaste skickade sms:et i inkorgen? "jag vet inte men jag ringer" (från olle)



Vem är överst listan över missade samtal? Jessica
Vem är 6a på listan över mottagna samtal? - Älskling <3
vem är 2a på listan över uppringda nummer?- izabella
Har du som bakgrundsbild? Min sötnos :)
Hur mkt batteri har du? måste laddas
Vem är 8 på din kontaktlista? Beccu
Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? många
Vem är den första på bokstaven "G" i din kontaktlista? Granberg
Vad heter din mobil, som bluethooth namn? Johanna


till de normala , ska nog snart åka till stan och träffa lilla olle :D
å imorgon får jag träffa den bästa <3
och Grattis Jesper(bror) 20 år idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0