16/7

har ju varit i haparanda så har inte skrivit på ett tag :) var faktist riktigt roligt där , underbara folk :))
I tisdags när vi kom dit var klockan vid 12 så la vi oss direkt ner och börja sola men hade ingen ro till det så vi börja bära in ved i vedbodan så vi skulle få skjuts in till stan :) när vi väl var i stan gick vi typ direkt över till alko så köpte vi massa gick till stranden och drack upp det .. efter några timmar kommer josses pappa och hämtar oss och jag råka däcka i bilen :S men vakna sen till slut , vi käka grillat sen vart det bastu + nakenbad ;)


På onsdagen vakna jag vid 1 a att josse kommer in i våran lilla stuga och säger maten är klar så vi satte oss och käka sen åkte vi typ direkt in till stan igen för att fara på alko :p men denna gång plocka vi på oss lite mer för att ha hem också :) Sen vid 6 tiden kom janne och hämta oss och skjutsa oss in till stan så kom jimmy och henrik så for vi och knalla runt över allt , sen senare kom johan så for vi ut å åkte bil med han :) For och bada i någon pool också vid nå hotell hahah orkar inte ta upp allt som hände men kom iaf hem vid 5 tror jag .. Då börja ju jag och josse svammla om allt :S HAHAHAHAHA

jaja färdig pratat om det Igår var vi och träna i kyrkan inför hur vi ska gå imorgon på bröllopet , sen for jag lisa och lisa och tog 3 öl ute sen drog man sig hem och träffa mammsen , Idag ska jag snart åka iväg och köpa hårfärg sen blir det nog att åka till rutvik för att fixa i festlokalen :)

jaja herrå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0