fly away

Vaknade för ett tag sen av att jag hostade som satan , steg upp friterade Nuggets och pommes ;D gott var det med gjorde mer än vad jag orkade :S
Morsan hjälper mig ju med att sluta röka med då fattar jag inte varför hn lämnar cigg hemma åt mig kanske för att hon vill att jag ska diska och städa mitt rum och det ska jag göra :D
Får se vad som händer idag , Lisa kommer ju hem får se om man träffar henne idag eller imorgon ..
Vill göra om min blogg så ska snacka med Celina för hennes är ganska så snygg ;D
Jaja nu ska jag ringa och kolla hur det är med Josefiniiiiii sen hoppa i duschen :)
Juste har ju färgat håret igen men ångra mig lite vill ha den färgen jag hade innan ;p

Pusss/J



Kommentarer
Postat av: celina

heheh, i promise i promise att ja ska hjälpa dej! :D<3 Måste bara ta mej tiden ;)

2010-03-04 @ 19:06:58
URL: http://ffluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0